Search
Close this search box.

زنجیره ارزش: مشارکت‌ها و توسعه بازار

در این شماره تلاش‌شده تا رویکردهای سازمان‌ها به مفهوم زنجیره ارزش بررسی شود و استراتژی سازمان‌ها در توسعه بازار مورد واکاوی قرار گیرد.
این پرونده در پی چه سوالاتی است؟
نقش تعداد کاربران در گسترش زنجیره ارزش چیست؟
بهترین وضعیت سازمان برای گسترش زنجیره ارزش در چه حالتی است؟
توسعه بازار چه هنگام سبب رشد سازمان و تکمیل زنجیره ارزش می‌شود؟
رویکردهای جهانی برای گسترش زنجیره ارزش چیست؟
سازمانی تاثیرگذار است که کارایی در خلق ارزش و توانایی چشم‌انداز ساختن دو مولفه کلیدی آن باشد. چنین سازمانی‌ می‌تواند از دره مرگ و زندگی عبور کند و در سطحی بایستد که به‌جای تنازع برای بقای اقتصادی، به فکر‌ قدم‌های بعدی خود باشد.
سرفصل‌های پرونده موضوعی
زنجیره ارزش: مشارکت‌ها و توسعه بازار

«زنجیره ارزش؛ مشارکت‌ها و توسعه بازار» موضوع هشتمین شماره فصلنامه فناوری‌های مالی است و از این می‌گوید که شرکت‌ها چطور می‌توانند برای توسعه و گسترش حضور خود در محیط بازار، به تکمیل زنجیره ارزش بپردازند. این شماره یک راهنمای عملی است برای اینکه مدیران یک شرکت چطور برای رفع مسائل، در مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش برنامه‌ریزی کنند.

موضوعات مطرح‌شده در شماره هشتم فصلنامه:
سایر پرونده‎‌های موضوعی
زنجیره ارزش: مشارکت‌ها و توسعه بازار
در این شماره تلاش‌شده تا رویکردهای سازمان‌ها به مفهوم زنجیره ارزش بررسی شود و استراتژی سازمان‌ها در توسعه بازار بررسی شود. به زیر موضوع مشارکت‌ در توسعه نیز پرداخته شد.
زنجیره ارزش: مشارکت‌ها و توسعه بازار
در این شماره تلاش‌شده تا رویکردهای سازمان‌ها به مفهوم زنجیره ارزش بررسی شود و استراتژی سازمان‌ها در توسعه بازار بررسی شود. به زیر موضوع مشارکت‌ در توسعه نیز پرداخته شد.
دریافت هشتمین شماره فصلنامه فناوری‌های مالی

در شماره هشتم از فصلنامه فناوری‌های مالی، موضوع «زنجیره ارزش: توسعه و مشارکت» مورد بررسی قرار گرفت. این موضوع از آنجایی اهمیت دارد که توسعه همواره یکی از دغدغه‌های جاری سازمان بوده و بیشترین نماد توسعه، گسترش زنجیره ارزش است.