Search
Close this search box.

علیرضا کاظمی‌نیا

مشاور بین‌المللی‌سازی شرکت‌های فناور و نوآور
در این مقاله به بررسی و تحلیل استراتژی‌های مختلف برای تکمیل زنجیره ارزش در کسب‌وکارهای دیجیتال جهان می‌پردازیم. هر استراتژی، با توجه به نوع فعالیت و اهداف خاص شرکت، می‌تواند به بهبود فرایندها، افزایش کارایی و درنهایت افزایش سودآوری منجر شود. از توسعه داخلی گرفته تا همکاری با شرکت‌های مکمل و ادغام یا خرید مالکیت سایر شرکت‌ها، هر کدام می‌تواند نقش موثری در ارتقای جایگاه شرکت در بازار داشته باشد.