Search
Close this search box.

آزاده محسنی

سردبیر نشریه بیمه‌داری نوین
فعالیت و توسعه کسب‌وکارهای آنلاین مانند ایشنورتک‌ها، این روزها با شرایط رکود تورمی و از طرفی اعمال فیلترینگ گسترده چشم‌انداز مبهمی را ترسیم می‌کند و این سوال متبادر می‌شود که در شرایط مختلف اقتصادی چه وضعیتی بر فضای کسب‌وکارهای آنلاین حاکم می‌شود؟ آیا می‌توان از تهدیدها فرصت ساخت؟ کسب‌وکارهای باهوش معمولا در شرایط مختلف چه مسیری را جهت بهبود و توسعه انتخاب می کنند؟ حاکمیت چه اقداماتی را باید کلید زند؟